FRREEEDAG

Kolla, måndag hela veckan fortsätter, nu så jävla boostat, med värdparet som slänger ut mig och allt, och syreförlust i hissen. Det här är inte klokt:

Kunde lagt ut en och annan bild också, men orkar inte, för jag är för jävla berusad nu när jag skriver detta, och orkar inte köra Photoshop nu. Ha-ha, förresten, så jävla fränt att bara skita i att man är det (att jag är det), packad i hundraåttio.

Inget hymmel no more! Jepp!

Dagen i övrigt. Jobbade, åkte båge, gick på krogen. Tjo!

Okej. (allt annat en annan dag)

Rock!

/Baron

7 Responses to FRREEEDAG

  1. Våfflan skriver:

    Vilket drama!

  2. Stoffe skriver:

    Dramatiska Institutet! 🙂

  3. baronen skriver:

    Visst, men Kalix trodde jag blev utslängd på riktigt, he-he-he (jag var förbi honom och fick hör det, he-he).

  4. Majk skriver:

    Tänkte bara droppa en kommentar som min käre bagargranne(som du tydligen känner) sa för någon timma sedan, när jag berättade att jag skulle få mig ett åk.

    ”Äh, han kör ju yamaha” – Inte poppis i mc-världen? 😉

  5. baronen skriver:

    Majk: Vafanken, känner du Bagliari, alltså som granne? Inga dåliga grejer. Nä, du menar en bagare? Eller hur?
    Faktum är att fet-HD-åkare i stor utsträckning har köpt sig en båge av min modell för den fungerar. Man behöver inte skruva varje kilometer för att grejer lossnar. HDn har de kvar, till finlir, men Wild Star-åket kör de på till vardags. Din polare hajar noll. Upplys honom!

  6. Majk skriver:

    Bagliari vet jag inget om, men en stor tjock bagare med egen klubb, som du är polare med, bor ovanför mig. Klubben ligger utåt mellösa.

    Hehe, jag tror säkert att det är som du säger. Får ta upp det med bagarn så jag får höra båda sidor av myntet.
    Om inte annat så får jag väl tigga mig till ett åk av honom också, så avgör jag. Men han ligger redan på minus eftersom han inte vill låna ut bågen.

  7. baronen skriver:

    Majk: Aha, det är Bagarn, knutte-Bagarn, omfångsrik kille som jag känner, trevlig. Jaha, han har hamnat därute nu, det var inne i stan förr, då jag träffade på honom lite då och då.
    Tjata du på honom, av mig får du dock garanterat ett gäng åk, det vet du. Rocka väl!

Kommentera

