Äh najt in bängkock

Hemma i baronborgen:

(Filmat och uppsmackat på och via bärbara maccen)

I mitt just nu sköra tillstånd av bira i blodet och existerandes precis utanför all normalitet som kan finnas ville jag bara visa lite hur det är hos mig nu. Vinden är full, min vind, och utrymmet utanför den, där man inte får ställa prylar (men jag har en deal om det där). Och så här hemma, det är lådor, skåp, kassar, överallt. Det är inte klokt.

Men frukta icke, cybern. Det är okej. Ge mig några dagar bara så börjar jag bryta dessa lådor, detta allt. Men just nu är jag helt jävla ockuperad.

Ville delge, så nu vet ni. Hur det är. För mig.

—–

Baggo, frk L och Hjeltning drog väl vid sex i går morse. Det var trevligt att ha dem här. Men det betydde att jag sov till tre-fyra under lördagseftermiddagen, och jag blev inte människa förrän vid sju på kvällen.

Äh, jag framhärdar med att blogga. Det måste vara lösningen. I övrigt, är det stiltje, det är såååååååå jävla segt.

Jag fräckade mig på Biskops med en av serveringspersonalbrudarna, som är fräck. Jävlar, en av de få som är fräna (som har framstjärt) och som klarar fula knep, he-he. Men jag klarar inte av, inte just nu, att beskriva hur vi retades, vilket fick vanliga gäster att kipa efter andan, he-he.

Hej, vara vilse i pannkakan är bara förnamnet.

Äh, jag fixar´t. Ta det lugnt. Jag fixar det hela. Så småningom.

Rock!

Love!

Bajs!

/Baron

3 Responses to Äh najt in bängkock

  1. Henke skriver:

    Haru fått filmen med frissan?

  2. baronen skriver:

    Häcko: Vad för film? Fattar noll, för lite info, giv mig mer. Någon rulle har jag inte fått, hur som.

  3. Henke skriver:

    he he he ….

Kommentera

