Med sådana polare vill jag också gifta mig

Var är min fru?

Ha-ha!

/Baron

6 Responses to Med sådana polare vill jag också gifta mig

  1. Bluespolisen skriver:

    Gifter du dig någongång lovar jag att jag också ska dansa in i kyrkan…

  2. baronen skriver:

    Bluespolisen: Ha-ha, jag har ju redan stämt dig och din fruga, (numera skilda) för att jag offrade så mycket kraft på ert bröllop, och så var det bara ljug!!!
    När JAAAG gifter mig med min franska fotomodell, då jävlars kommer ingen in som inte kan köra en kullerbytta i gången, ha-ha-ha.

  3. Lord skriver:

    Som taxichaffisen (frän äldre indier med turban) sa i torsdags kväll på väg till hotellet:

    – Never believe in the three W !

    – ??

    – Work, weather and women !

  4. TomHell skriver:

    Underbart! Detta blir man glad av!

  5. våfflan skriver:

    Fantastico!

  6. Bluespolisen skriver:

    Stäm inte mig. Stäm den där varelsen jag trodde jag skulle åldras tillsammans med…
    Nu ska jag återgå att snacka med polarna Jim Beam, Johnny Walker och Jack Daniels. De ljuger aldrig.

Kommentera

