Dominoteorin

Så ska en dominobricka slipas.

Rock!

/Baron

(Wow, jag har internet igen, men för hur länge? Och, ha-ha, vänta tills måndag).

7 Responses to Dominoteorin

  1. rabbi Edelmann skriver:

    Efterlysning: jag behöver analog postadress till Henke.

  2. våfflo skriver:

    Hahahahaha!!!! Underbart!

  3. Lord skriver:

    På väg hem, sitter på SeaTac International.

  4. Stoffe skriver:

    Hahaha!!!:)

    Amerikanerna deporterade!

  5. Rolf skriver:

    Tryffelvägen 110
    756 46 UPPSALA

  6. Henke skriver:

    Hej Blommo och alla andra.

    Nu är jag här och är kär.
    Nej jag bara skämtade. I Aberdeen alltså och har nu blivit uppkopplad på netet.

    Analog adress hit är: Flat D, Strathcona House, Bucksburn, Aberdeen, AB21 9SD.

    Att wiskey är gott det visste jag tidigare. Att Haggis också är gott som satan visste jag inte. Men det är det. Så det kommer sannolikt inte gå någon nöd på mig här.

  7. McHäcko skriver:

    Ante.

    Vilken kille!

    Tackar så mycket, måste ta med jycklelen nästa vända hit.

Kommentera

