Taskig test

Han vill inte vara med men jag vill kolla kvaliteten….

Från min iPhone 3GS via information-highway till cybern.

EDIT: Vad lär man sig av det här? Jag tror jag lärt mig att både bilder och (speciellt) video blir i mycket bättre kvalitet här på WordPress än på Posterous. Dock suger det med ljudet som öppnas i annan spelare. Men bildkvaliteten på videon är ju kanon, dock har jag ju konto här, för en 110 spänn om året kan jag ladda upp prylar. Okej…

One Response to Taskig test

  1. frafilm skriver:

    -kommer du ut på hela jordklotet!

    🙂

Kommentera

