Gnucklockspock

Jaja, jag slarvar med den här bloggen nu. Eftersom jag kör med min hemliga, via min iPhone (länk till höger för behöriga).
Ta det bara lugnt. Textrapporter kommer åter. Men jag måste bara njuta av vad jag kan göra på den andra. Det är väl inte epokgörande, men ändå, så jävla kul, och förr eller senare kommer det intressanta grejer där. Nu är det mer som det är, när det är, vilket var meningen. Fast om jag skulle träffa på frk Bardot eller Robban dä Niro, då jäklars skulle det hela boostas hårt.
Äh, jag lattjar och driver nu tre bloggar (en på jobbet, den här hemliga, en vanlig hemsida på jobbet och så denna baronblogg). Att ha att göra, är bra för själen.

Sedan ett privat meddelande till tre stycken cyberbiktfädrer:

1. Jag ska svara på ditt ebrev, håll ut. Det händer så mycket just nu, vänta.

2. Jag ska svara på ditt ebrev också, håll ut. Det händer lika mycket, vänta.

3. Jag ska betala det jag är skyldig, håll i pluskan. Jag svär.

Okej, rocka rolla!

/Baron

(som håller på att lägga ut en massa filmer från sin hemfärd från Bachi tempel på iPhone-bloggen)

4 Responses to Gnucklockspock

  1. Mc Häcko skriver:

    Hubba Bubba

  2. baronen skriver:

    Häcken: Skicka bild på dig med Sherlock Holmes-hatt och Tweed och vafan allt det där heter och pipa i käften (rak) och dimma och hedar, annars tror vi att du är kvar i Uppsala-la-la med persiennerna nerdragna, he-he-he.

  3. Mc Häcko skriver:

    Det kommer.

  4. Strega skriver:

    En billard, he, he.

Kommentera

