Är fortfarande i min bubbla

Jag kan inte få ur mig vettig text, vettiga eller mad-galna tankar längre. Inte skriva e-brev, inte göra något vettigt faktiskt. Är i en bubbla. Håll ut.
Under tiden leker jag med iFånens fantastiska egenskaper här brevid. Mycket är totalt jävla helt förbaskat ointressant. Men skit samma. Jag ska landa, kommer att landa, under tiden så är det tekniken som är ”da shit”. Och, jo, lite fräna grejer har jag nog lagt ut där i kusinbloggen brevid, ändå.

—–

Hur skriver man att man sitter med huvudet i händerna, blundandes, med armbågarna på bordet och det bara är tomt? Det går inte. Men så är det.

Trasig, tärd, mongolojd? Tja, eller inte. Jag är väck.

Jag jobbar, jag sover dåligt. Jag är jävligt mycket själv. Jag är själv.
Det som måste göras görs.

Jag tror, att ur detta vaccum, kommer något fantastiskt. Det är bara för mig att hålla ut. Tid, tid, tid, sedan blir det klart.

Jag kör med fånen på jobbet, jag kör med fånen på nya stället här brevid. Jag kör så ett tag till. Håll ut, håll ut (säger jag kanske mest till mig själv).

Efter över två veckor, halva tiden, har jag inte gjort av med mer än 300 Mb trafik fast jag surfar som ett svin dygnet runt, av 5000 Mb per månad som jag betalar för. Nu skiter jag i att fixa det trådlösa här hemma. Potten ska fanken göras slut på.

Jag internettar på två ställen, med två identiteter. Jobb och här. Jag lär mig, jag verkligen lär mig själv, hela tiden. Det är mycket att hålla i skallen, men snart så, då vet jag hur.

Äh, snömos.

Rocken roll!

/Baron

Kommentera

