812 och 3133

Kolla siffrorna ovan. Första nuffran är antal inlägg jag gjort i den här bloggen sedan jag började för ett par år sedan. Den andra siffran är antal kommentarer som skickats hit totalt. Det är imponerande faktiskt.

Tog en stilla kväll på Biskopen. Hade Cilla (nåja, hon hade SMS-sjukan, men hon är ju brud också) som sällskap, och så Micke från jobbet. Vi gaggade över ett par bira, lite annat folk också, restaurangfolk.
Sedan, när vi gick. Då kom blockpsyken. Riktiga jävla idioter.

En blockpsyk såg att Micke tände en cigg när han låst upp sin cykel. Då kom han och ville köpa. Micke är en trevlig kille men den här snubben stöddade sig och sa att han nog skulle få en cigg av Micke för han tänkte betala 50 spänn för den. Detta fick Micke att sluta tänka på att bjuda. Micke ville inte alls offra sin näst sista cigg på en sådan överlägsen jävla ……. (fyll i valfritt).
Diskussion naturligtvis. Och sedan, ännu värre, den här ciggköparsnubbens nazikompis, med för mycket knark i kroppen och steroider sedan många år. Den jäveln kom och krävde, skulle förhöra Micke om hur många cigg han hade egentligen, precis som den JÄVLA ÄCKLIGA JÄVLA OMÄNNISKAN hade rätt till att ens veta det!!!
Jag såg vart det lutade.

”-Micke, jag drar, vi hörs, dra du med!”

Men Micke vägrar att låta idioter påverka honom så han stod kvar och förklarade att hans ciggisar var hans och att han inte hade någon som helst slags redovisningskyldighet för de här snubbarna.

Hjälp!

Jag kunde inte bara gå så jag stod där, tio meter ifrån och kollade, beredd, och hoppade att den jävla Micke skulle skita i att ens diskutera med dessa utvecklingsstörda svenska svin och cykla iväg. Till slut gjorde han det, pust!

På mindre än en vecka, två hotfulla situationer. Är det dags att köpa en browling, en sexskjutare? Smacka på, göra världen tjänster?
Alltså, vad är det för idioter som får gå lösa ute? Helt otroligt, helt jävla otroligt, jag kokar igen. ALLA SKA FÅ RÖKA eller gå utomhus vilken tid som helst på dygnet utan att missanpassade våldsarslen ska komma och hota! Så är det bara. Fanimej, jag, ingen, ska behöva vara rädd någonstans. Och blir vi det, likvidera de asen bara, ner i Svartån med dem, låt gäddor och råttor äta upp de äckliga jävlarna bara!

Det där är en fantasi jag har faktiskt. Om man skulle få ett besked att man var svårt sjuk och bara hade x antal veckor kvar i denna tillvaro. Vad är då det bästa man kunde göra? Vore inte det att göra sig av med sådana där jävla idioter?

(Nu blir jag väl tvångsintagen, he-he, staten läser ju numera prylar på nätet).

Jag hatar översittare, mobbare, våldsmänniskor (av bägge könen). Hur blir man av med dem? Med ett självlysande lasersvärd? Genom att smörja in sig i surströmming? Hjälp!

Jobbade, det gick bra. Blev trött. Gick hem, hämtade mina skinnbrallor med nytt blixtlås (180 spänn), la mig på soffan, somnade. Gick upp, tog bågen till jobbet, hade möte. Ingen lyssnade. Åkte iväg med bågen, åkte nio och en halv mil.
Satt på Öby kulle, det blåste. Åkte på småvägar, mot Brevens och Kilsmo. Solen sken. Det blev kallare, Odensbacken och omväg, hemåt. Hade ingen känsel i höger långfinger till slut.
En fin runda, en bra vända. Behöver komma ut, komma bort, ge fanken….

——-

Vad jag skulle behöva rapportera lite plus, lite positivt, lite hurra-prylar. Men det kommer väl sedan, bara att hålla ut.

Okej, sug! Dags att lägga mig. Ny dag, nya idiotiska prylar att handskas med.

Rock!

Sug!

/Baron von Love

3 Responses to 812 och 3133

  1. våfflo skriver:

    våld ska med våld bemötas! Var kan man köpa paintball gevär? Så att vi kan panga på idioterna.

  2. våfflo skriver:

    Ja, ja jag vet… naturligtvis skulle idioterna också ha paintballgevär då… men det skulle vara mer rakt på sak. Inge tjafs, pang pang!

  3. baronen skriver:

    Wåfflo: Eller klipulver!

    Wåfflo: Jag är en sådan manisk hatare av våldidioter att jag känner mig våldsam. ALLA jävla människor ska kunna gå eller sitta på vilken gata som helst, vilken tidpunkt som helst i det här landet utan att behöva vara rädda för packet. Jag blir galen, för ibland känner jag också rädsla när jag går hem i natten. Fast jag är stor och stöddig.

Kommentera

