Och igen

Från min bärbara dator-telefon av senaste snitt.

5 Responses to Och igen

  1. våfflo skriver:

    Tycker mej känna igen situationen, det är natt och tjejer har bråttom bort…

  2. spawn of satan skriver:

    ”Är tjejer(paus)annat(paus) ja förmodligen”
    det här är stor poesi.Här framskymtar framstjärtens totala brist på humanitas i skarp kontrast till regissörens totala ”mata mig,älska mig,bär mig…framstjärt”-beroende i sin tydligaste form,den prenatala apokalypsens hat.

    eller så är det bara sent.dom har bråttom.men statyn var redigt ful i förra klippet.

  3. baronen skriver:

    Wåfflo: Först kommer de och lägger sig i min filminspelning sedan börjar de gagga om att mitt snusande leder till lungcancer!!! Jävla dårar!

    Spawn of S: (osäker på vem du är ånyo), tack för att du kan tolka min direktpoesi och även uppskattar den, det är inte många förunnat, och det gör mig glad, men jag, jag menade det då jag sa det, de är … ”annat”, tamejfan. Flera hekto lättare hjärna faktiskt.
    Och jag raggade inte på dem för fem öre, de störde mig i mitt viktiga kulturella arbete med att dokumentera en ful staty…

  4. nilsåke skriver:

    Snabba svar där, trots den sena timmen(?),undrar om deras lättare hjärnor underlättar något, när det gäller tillvarons olidliga lättnad alltså.Att möta dryga brudar med resonemansargument mitt i den hormonella natten är verkackt.Jobbade den ena på ”lungmottagningen”?Var fan är den?Finns den?

  5. baronen skriver:

    Nilsåke: Nja, så snabbt var det nog inte (kolla pm/am/fm), säkert ett dygn efter.

    Deras (kvinnors) lättare hjärnor underlättar storligen för dem, det ryms väldigt sällan samvete t ex, ha-ha.

    Ena bruden jobbade tydligen på lungavdelningen, jag stötte inte ens på henne, det var de som kom fram och störde mitt konstnärligt skapande då jag avbildade annan ful konst. Sedan började de tjata om att jag snusade och att man fick lungcancer av det och då sa jag emot. Äh, de sket väl i vilket, de var ju unga kvinnor och kan tralla hur de vill, och jag kunde inte bry mig mindre. Och, det finns nog lungklinik på på RSÖ. Tror jag, om man inte avskaffat den i dessa besparingstider.

Kommentera

