Vän med två mörka skönheter

Tuffa brudar bangar inte polarn för…

Från min bärbara dator-telefon av senaste snitt.

5 Responses to Vän med två mörka skönheter

  1. sofie skriver:

    ha ha ha inte alltid kul att bli filmad…

  2. spawn of satan skriver:

    Men hur låter dom?Vad är det för dialekt?”Full”?

    Schemmmit…

  3. baronen skriver:

    Sofie: Äh, det var så stöddiga mot stackars ”Radko” (som kände dem) att jag ville busa lite, när jag kom förbi, de sa faktiskt lite elaka saker som han inte hörde, då tog jag fram kameran. Det fixade de nog utan att ringa kuratorn. Lite ”lägg av, filma inte då, fniss-fniss!”)

    Herr Djävulen: Va? Låter de inte så från Örebro? Måste forska i det. Återkommer (om jag kommer ihåg att fråga Micke).

  4. skrevelius skriver:

    Den lilla utomläns(!)flickan som uttryckligen inte vill vara med på film(eg.tvärtom, hon är videokåt)har en dialekt som endast en öm moder kan älska.Radko rules!

    signaturen
    ”Nobody loves me but my mother and she could be jivi´n too.”

  5. baronen skriver:

    Skrevet: Radko rular, helt klart, och bönans dialekt är för mig helt okänd. Dock gillar hon att vara med, alla gillar att synas, egentligen.

Kommentera

