Heiiiiijjijj

Tänkte börja med att berätta om dagens out-fit. Okej, då börjar jag:

outfit-dag1

Det är jag ovanför, på en modeteckning jag gjorde nyss. Jag är mycket begåvad. Fast utan skinnjackan där, och man ser inte allt under. Och beskrivningen nedan ska naturligtvis läsas läspandes, gör det:

Jeansjacka från Levis.

Brallor från Levis (501:or eller liknande, jo, 501:or)

Svarta ”härskarstövlar” från numera nedlagd tatuerarbutik (de enda som hade manliga boots här i fjollstan när jag behövde köpa, loofers, no tack!).

Svart t-shirt från Intersport.

Svarta så kallade tub-strumpor från Intersport med trycket ”Intersport” vid anklarna.

Kamoflage-kalsonger från Intersport, grönaktiga (tyckte jag var kul att köpa, har mycket roligt åt och känner mig lite vildmarksmässig).

Svart skinnväst (från någon fd brutta för 15 år sedan)

På detta svart skinnjacka, köpt i Chelsea New York år 2000 av en gigantisk stor svart herre som var mycket trevlig mot mig och gav rabatt (fortfarande blank).

Och så är jag beredd att gå ut på stan och läckra mig.

————–

Tror det får räck för nu.

Rock!

/Baron

 

5 Responses to Heiiiiijjijj

  1. Madäläjne skriver:

    Äntligen en modeblogg värd namnet;-)

  2. spawn of satan skriver:

    Den därna västen,den är en ganska stor väst va?
    Med tanke på att hr bloggägare inte är en fjunmjuk lättviktare och västen kanske inte sitter som en mamba runt sexpacken.

    Och då tänkte jag att hon hade riktigt bra storlek på hyllan.

    Bara så.Bra så.

    Klappa!Tystnad!Tagning!

  3. McHäcko skriver:

    Vilken succe mundering!

  4. sofie larsson skriver:

    härligt att få sig en lite bild av dig och dina kläder. Det är ju ej helt fel att rita upp och ge oss en bild av dig. med kläder på….

  5. baronen skriver:

    Mädläläjnä: Tack, jag kommer att utvidga det segmentet!

    Herr ond: Västen har inga knappar kvar. Min prudentliga mage har tryckt dem till den goda sidan. Men den värmer sidor och rygg. Och enligt Vouge så är det okej att ha öppen väst (om det är skinnväst). -CUT!

    Häckolainen: Tack, jag visste du skulle digga.

    Sofie: Där gick du lite i förväg. Jag har planerat att ge cybern en nakenstudie lite längre fram… Alltså dase, kånkelbär och hela rubbet. Men det blir sedan. Håll utkik.

Kommentera

