Okej, fas två

Dagen outfit skiljer sig inte så mycket från måndagens. Det är samma grundkoncept, men nu med kepa och, jag kan inte hålla det hemligt, fantastiskt bruna kalsonger (av samma fabrikat som de med kamoflage-krigs-mönster). Att ha bruna fillingar i den ton jag har måste vara det högsta stadiet. Bruna kalsonger, smek det i tanken en sekund. Det är så jävla modernt köttigt att man kommer av sig. Tidigare har jag inte haft bruna fillingar sedan Hyland var populär, då det var fullt legitimt. Nu är jag först med det nya hösten 2009. Jag är i framkant. I övrigt är jag klädd i blått.

mode-2

Observera min vana med att posera här för min egen teckning. Jag ser gladare ut än igår, har riktigt släppt på mig. Lillfingret är styggt porrigt pekande på min rosa tunga och kepan är ungdomligt på sniskan. En aber är väl att jag är smalare än i verkligheten här på bilden. Men sådant där fixar man ju med Photoshop numera, 50 kilo off, snapp, så där bara. Och så blir tyvärr alla mina fans anorektiker, men det är inte mitt fel, branschen är sådan, folk vill ha det så. Skulle man se mina ädla man-boobs (C-kupa) och äkta buksvinsmage (Thor Modéen) skulle ingen köpa konceptet. Så är det bara, ta det för hur det är. Så här funkar det. Låt oss sätta punkt där.

———————-

Kom i tid till jobbet. Det var bara ett fel. Det var bara jag där. Ingen annan, och jag brukar ju vara bland de sista. Kände viss noja. Det kunde egentligen bara betyda en sak, det var något viktigt möte alla var på, och så hade jag missat att haja detta. Jaja, skit samma, jag fixade mig en kaffe och började uppdatera datorerna med senaste operativ.
Efter någon timma kom någon, och så vidare. Då hajade jag, Det var ingen speciell tid idag. Min kollega, som jobbar med samma pryl som jag, kom två timmar efter mig utan vidare kommentar.

Jag fortsatte uppdatera, och så blev jag hungrig. Gick och köpte en Kebab. Den och en burk apelsin-Fanta kostade 40 spänn. Satte mig på en bänk och åt upp det där. Det var gott. Det var vindstilla och solen strålade. En slags njutning mitt på tisdagen.

Gick så in på jobbet igen och fortsatte uppdatera.

Klockan ett blev det möte med chef och andra. Det handlade om PR för arbetsplatsen, att få dit fler folk. Vi tutade på i nästan tre timmar, utan paus, utan kaffe (vilket jag högljutt klagade på).
Hur som helst så var det ett fruktbart möte. Jag fick en massa extra arbetsuppgifter att lösa… (ja, det är bra för jobbet).

Min kollega, som jobbar med samma pryl som jag, gick hem efter mötet. Det fanns inga andra kollegor kvar heller när vi kom tillbaka till arbetsplatsen. Skit samma, jag satt kvar själv i tre timmar till och uppdaterade, hade inget annat för mig i alla fall, det är nästan okej, för jag gillar att fixa. Tar ungefär en timma per dator. Det är okej. Och under onsdagen kanske jag hinner klart. Jag gillar när prylarna funkar och är i tipp-topp. Många får glädjas åt detta, och jag gör det gärna. Tack för att jag är så duktig! (Jag tackar mig själv…, hm, kände en primitiv stenålderskänsla där när jag skrev det här…hm).
Alltså, ingen tvingar mig. Jag gör det frivilligt. Jag gillar det. Men ändå…. jussom….. vaf…..

—————

Jag gick hem den vanliga vägen. Det var mörkt. Och på min hemväg, om jag tar den vägen, ligger en liten butik som jag aldrig sett några kunder i tidigare. Det är en erotikbutik, säljer sexleksaker och kläder och allt vad det kan vara (om det är till kvinnor är det okej och bra och modernt och inget konstigt, helt naturligt, om det är till män ska denna ondskans boning brännas ner med tjära och eld och ägaren, samt personal, och eventuellt ertappade manliga kunder, korsfästas och stympas med rostiga spikar).
Jag vet inte vilken slags butik det var. Men två kvinnor i sen 30-årsålder kom ut från den där butiken när jag var på väg mot den. Kanske hade de fyllt 40. Troligtvis ville de därifrån så snart som möjligt så ingen bekant skulle se att de var där. Nu fick de smaka på smisken…

För utanför stod tre stöddiga grabbar. De var nog 8-9 år gamla. Och de var inte blyga. Jag hörde allt när jag närmade mig.

”-Var har ni varit?”

”-Har ni varit i den där snuskbutiken?”

Kvinnorna var nerböjda över sina cyklar och fipplade med sina lås, ville bara bort, ville undvika kontakt med ungarna.

”-Ha-ha, har ni köpt handbojor, va?”

En av damerna kände sig manad att säga något till de elaka barnen, he-he.

”-Nej, vi har faktiskt köpt kostymer till Halloween därinne!”

”-Nä, ni har köpt sexleksaker och dildosar tror vi, ha-ha, ha-ha!

Och just då gick jag förbi dessa kvinnor och kunde inte hålla mig. Jag såg på dem och deras ”vafan ska man säga till de här barnen nu”-himlande med ögonen, och garvade hårt så de hörde mig:

”-HA-HA-HA-HA!”

Och jag som hade varit på ett rätt surt humör garvade sedan nästan hela vägen hem. Tack, smågrabbar! Oslagbart. Jag hade gett rätt mycket för att få vara i er ålder och göra den där grejen.

——————

Hm, i övrigt.
Okej, jag snackade med en av mina chefer idag. Så jag slipper ett möte med en massa folk i morgon och kan ägna mig åt att göra klart det jag påbörjat på jobbet. Skönt, skönt som fanken. Och jag tänker vara så jävla självsvåldig att jag går till jobbet senare under onsdagen. Alltså, nu är det min tur att komma sent. Tjoho!

Don´t mess with da Baron!

——————

Något annat av värde att berätta? Tja, njä, äh.

Jag lägger ut detta nu, i cybern, till allas beskådande. Alltså de som har sina cybervägar förbi.

Tjocko!

Rock!

/Baron

5 Responses to Okej, fas två

  1. TomHell skriver:

    Bruna kalsonger! Vita dito är bara ett bevis på att människan försöker vara renare än hon är.
    Allt blir så fräscht med vitt!
    Kostym med vita youtubesockor!

  2. spawn of satan skriver:

    Jag har aldrig,inte ens under Hylandtiden ägt ett par bruna.Det skulle kännas så,brunt.Tror jag.

    Varför måste macar uppdateras?

    Skickade den ultimata baronbilden på gmail.Haute-couture á la meatbutcher from Elm street.Lägg ut!

  3. Ståfé skriver:

    Intressant inlägg för genusforskare i framkant! 🙂

    De som ligger i bakkant kanske finner bruna kalsonger intressantare? 😉

  4. Ståfé skriver:

    Det är så, ingen jobbar sååå hårt som den som jobbar åt sig själv, eller åtminstone jobbar frivilligt!!! 🙂

  5. baronen skriver:

    Tompo: Youtubesockor med olagliga videosar, vilken pryl, man skulle vara discots krönte kung! Och blått är flott, gult är fult, rött är sött och brunt är snyggt.

    Herr fallen ängel: Kom igen, under Hylandtiden hade alla minst tre-fyra par sådana, fast du kanske kommer från ”upper”-Västerås? Där hade de Tom Jones-tryck på fillingarna.
    Maccar måste uppdateras för att man hela tiden uppfinner bättre prylar, programmerar mer mystiskt. Snabbare, bättre, fränare. More sexy jussom.
    Kul att du skickade bilden. Skulle vara kul att se, till vem skickade du den? Jag har inte sett någon.

    Stål-fen: De med framstjärt ligger alltid i framkant. Har ny färg idag. Återkommer.
    Och din sista pryl äger sin riktighet. Och idag jobbade jag som ett svin åt mig själv, vilket även andra utan vidare tack får njuta av. Tjo!

Kommentera

