Tjejer får komma ut lite

Jag tycker det är så himla bra att det är 2009 och tjejer inte längre måste sitta hemma och laga mat och sy strumpor och fostra osnutna ungar. Det finns så mycket mer kul att göra nu för tiden. Samtidigt som de solar kan de, som här, utöva en hobby.

Det är nästan som att jag vill vara tjej istället för kille.

Rock!

/Baron

5 Responses to Tjejer får komma ut lite

  1. Henry skriver:

    Amasoner eller galna brallisar.

  2. draken43 skriver:

    snygga och praktiska. Som kvinna kollade jag även på bikini valet.. Nja jag röstar på den med Amerikanska flaggan på, den var lite cool.
    Silverpannband.. går fet bort
    Nitar och läder och en liten läderkeps?? Hur tänker man då??? Nej hatt valet faller nog på tösen med vit cowboy hatt, även fint med lite fladder på bikinin.
    Coolt och lite rafflande slut!!! Finns det en 2:a som uppföljare. Tipsa gärna…

  3. Rolf skriver:

    Det är upprörande att de inte använder hörselskydd.

  4. emil skriver:

    det är väl självaste quentin tarantino som regisserat denna rulle om jag inte misstar mig? den syns i bakgrunden i någon av hans ”riktiga” filmer 🙂

  5. baronen skriver:

    Haanry (franskt uttal): Same pryl, fast different.

    Dragon43: Intressant, det är nog skillnaden mellan oss vanliga (eller obögiga) män, vi kollar inte alls på bikinin, utan fläsket i mellan. Det är därför vi aldrig ser vad brudar har för kläder, hårfärg, frilla, ögonfärg. De kan ändra hur mycket de vill, vi tänker oss det under, om vi inte får se lite hud, då hud-kollar vi, ha-ha-ha-ha. Fanken, synd att du inte gillar silverpannband, det som är så hot, ha-ha. Återkommer när det gäller bruttor med vapen…

    Rolfoz: Jag vet, och jag är ändå skyddsombud, men jag kände mig tvingad att visa det här ändå.

    Emil: Hm, kan så vara. Du har nog rätt där. Ska, som jag sa till Draken43 ovan, hitta lita äkta sådana där, håll ut.

Kommentera

