En lördag med upplevelser

Värre än att få ner hjärnaktiviteten till samma nivå som fingrarna (och jag skriver jävligt snabbt ändå) är att hitta på rubrik till alla dessa inlägg. Jag ser den blanka sidan framför mig och så är jag helt blank i skallen, och så skriver jag något.

Ovan är töntigt, men det får jag ta. För jag vet ju inte vad jag ska skriva förrän jag har skrivit det. Jag bara kör på. Men gör allt kronologiskt. Och så, när jag lagt ut allt, så rättar jag, och så lägger jag ut igen, med rättstavningar och rätta syftningsprylar i meningarna. Och ibland kommer jag på att jag vill lägga in någon extra bild eller film. Så, om man ser det jag skrivit sent på natten kan det löna sig att kolla igen efter någon timma, då kan det vara boostat här.

————

Okej. Vill lägga in en bild på mig här, och sedan diskutera den:

Bilden ovan är jag, som hyllar Hitler genom att haila och se bister ut.
(Äh, behövde rita andra armen också, jag är ingen tecknare).

Men idag, i kväll, när jag rakat skallen så det är 4 millimeter över huvuet, och rakat nacken och allt, och rakat ryggen och fixat allt på framsidan och allt (tyck inte att jag är äcklig, det är så för oss män med manliga könshormoner, det växer hår över hela jävla kroppen, utom på skallen ibland, och hur som, man måste rensa).

Då står jag där och kollar in mig i profil i spegeln efter att ha rakat bort sju kilo kroppshsår, och så ser jag då magen som sticker ut som hos en gravid 14-åring. Vafan?
Alltså, resten av mig är helt okej, benen är okej, arslet hänger inte utan är fast, ryggen hänger inte, men så har jag en jävla ölmage på mitten som står ut så man vill hoppa från något torn och födas åter som något annat.
Och precis ovanför magen, där är det platt och okej igen, vid bröstkorgen.
Jaja, jag är ju många år gammal. Det får jag ta, jag är inte tonåring. Men ändå, det enda som jag egentligen har att klaga på är den där jävla buken! Så nu lägger jag ut den här, i CDB:n, och säger:

”-NU JÄVLARS SKA DEN BORT!!!!!”

Var snäll och bortse från min illustration av mitt könsorgan ovan, vet inte vad som hände där, jag ritade snabbt, he-he-he.

Men faktum kvartstår.
Nu får jag fanimej ta och skärpa till mig. Jösses!

Och, det ska jag göra. Vänta bara.
Six-pack-Baron på Böda 2010, vänta bara, håll i brudarna, ojojojojojoj….

—————————-

När jag gick ner på dum-i-huvudet-stället i kväll så gick jag förbi Våghustorget. Kan bero på att jag bor där brevid. Men det fina är att man där satt upp en brevlåda där barnen kan lägga önskningar till Tomten.
Så jag tog kort på det med iPhonen. Fast man kunde inte se vad det stod på lådan så jag redigerade i ett program så det skulle synas och la upp en pratbubbla. Smackade upp på Facebook och Twitter. Ja, äh, så var det. Och nu lägger jag den här.

————————

Jag mådde rätt okej när jag vaknade efter solnedgången idag på lördagen. Och så körde jag ju min kropps- och huvudrakning men blev illamående. Magen stack rätt ut.
Gock ner och köpte biff och bira på ICA. Tryckte i mig ett par bira, och så släppte det i magen. Jag var riktigt illamående, det kändes som jag skulle spricka. Men efter ett par folkbira var jag på banan igen.

Åt biff med pommes och lingonsylt.

Gick ner till vanliga stället, passerade Lilla Örebro, där de i vanlig ordning stoppade mig för att få in mig där (krögaren), men jag slet mig loss, för jag ville till det sega stället vid Stora Hotellet.
Där på Biskops hittade jag ett eget bås, men det tog inte lång tid innan ett sällskap invaderade mig. Det fick de väl göra, jag sket i det, sörpla på min bira och lät dem vara nervösa om hur farlig jag var, för jag såg sur ut…

Sedan ger jag fan i det där. Går till baren. Och så kommer hon bruden, trevlig jävla brud, som jag brukar skoja med, hon är ihop med en av kockarna. Hon är på och hej och hå. Massa metall i läppar och tunga och mun och allt. Vi har gemensamt att vi diggar Beyonce, specielllt den där oh-ho-o-ho-o-ho-ho, som jag alltid sjunger om jag ser henne först, eller vise versa:

För övrigt måste jag säga, om ovanstående låt, att det fanimej är en root-blues. Så jävla enkel, inga konstigheter, det är blues, men det fattar inte svenne. Och jag gillar den.

Hon bruden jag sitter och snackar med (och jag sitter faktiskt med Perra också, gamle gode Perra, min Boy-Toy från Öland, som nu har slutat jobba på Biskops och är någon slags jävla SYO på någon friskola, men nu är han där), säger så plötsligt:

”-Jag var smal när jag träffade min man!”

Nu är hon allt annat än smal. Jag ryggar.

”-Men eftersom han är kock och så, har jag blivit så här!”

Bönan är skitfrän, snygg, fast jätterund, ja, en tjockis, men det gör inget, och jag pratar gärna med snygga tjocka kvinnor, speciellt om de är trevliga, som denna, he-he.

”-Äh, vadå, vad menar du?”

”-Jo, jag var som en pinne innan jag träffade honom, nu ser jag ut så här!”

Och här kommer det vackra. Här kommer jag, Baronen, han som inte kan hålla käften, här säger han (tredje person singularis) så här:

”-Aha, din snubbe är en ”feeder!”

Och så garvar jag arslet av mig, liksom Perra, och faktiskt också bruden.

En ”Feeder” är en snubbe som vill ha feta kvinnor, riktigt feta, helst ska de ligga i en säng och inte kunna resa sig alls, och så matar denna ”feeder” henne och älskar att ha den kontrollen över den feta kvinnan.

Ingen blev arg, bruden hajade och garvade, Perra höll på att dö, och jag skrattade i fem minuter utan att kunna andas, ha-ha-ha-ha, he-he-he-he.

Vänta, här är feeding-porr (inget naket, bara lättklätt och med godsaker som äts). Kolla bruden som är tjock och äter. Hm, undrar om jag inte är en liten feeder majself, he-he, börjar komma igång nu, arghh…..

——————

Sedan tog allt slut. De stängde. Jag gick själv hem över stan. Inte närmsta vägen, utan förbi där alla var, där allt ont händer, där folk slåss. Men inget hände. Och så kom jag hem, och började skriva det här, den här dagen.

Love!

Rock!

/Baron

5 Responses to En lördag med upplevelser

  1. våfflo skriver:

    I’m a cigarett trodde jag hon sjöng i början, tills jag blev tvingad att lyssna ordentligt. Gillar inte låten, för mycket ungdomsdiskotek. Jag är ju vuxen och ska inte gilla sånt. Kanske är jag inte helt vuxen för jag älskar fortfarande pizza och öl.

  2. spawn skriver:

    beerdrinkers/hellraisins…så fel man kunde höra.helvetesrussin…jaja.

    feeders seeders and leaches,nåt för FRA-folket att triggas av.

    vagga bölja!

  3. spawn skriver:

    men jag förstår inte vad med terminatorhanden?

  4. Emil skriver:

    Här har du en fin låt att visa din gödda väninna:

  5. våfflo skriver:

    Hahaha! Så fyndig han är thomas järvheden… feeders -oootroligt! Ännu ett av alla dessa ”randbeteenden” i våran (människo-) ras.

Kommentera

