Är det okej detta? Att snacka tweets när

Är det okej detta?
Att snacka tweets när jag vill säga något på som mest 140 tecken? Förstör detta cdbn? Or not?

9 Responses to Är det okej detta? Att snacka tweets när

  1. Anette skriver:

    140 tecken begränsningen är anledningen till att jag inte gillar att kommunicera via text-meddelanden på min telefon, ett meddelande är aldrig nog. Men som små blänkare i bloggen kan det inte vara fel.

    Non-twitting but still kicking
    Anette

  2. spawn skriver:

    140 tecken begränsningen är anledningen till att jag inte gillar att kommunicera via text-meddelanden på min telefon, ett meddelande är aldrig nog bra. Men som små blänkare i bloggen kan det inte vara nog fel.

    Non-twitting but still kicking

    Your Spawn

  3. Stoffe skriver:

    140 tecken begränsningen är anledningen till att jag inte gillar att kommunicera via text-meddelanden på min telefon, ett meddelande är aldrig nog bra. Men som små blänkare i bloggen kan det inte vara nog fel.

    Non-twitting but still kicking

    Stoffe

  4. baronen skriver:

    Vafan? Är detta spam ovan? Har ni skrivit det?

  5. Rolf skriver:

    140 tecken begränsningen är anledningen till att jag inte gillar att kommunicera via text-meddelanden på min telefon, ett meddelande är aldrig nog bra. Men som små blänkare i bloggen kan det inte vara nog fel.

    Non-twitting but still kicking

    Huga
    Rolf

  6. Stirre skriver:

    140 tecken begränsningen är anledningen till att jag inte gillar att kommunicera via text-meddelanden på min telefon, ett meddelande är aldrig nog bra. Men som små blänkare i bloggen kan det inte vara nog fel.

    Non-twitting but still kicking

  7. spawn skriver:

    Da original shit:

    140 tecken begränsningen är anledningen till att jag inte gillar att kommunicera via text-meddelanden på min telefon, ett meddelande är aldrig nog. Men som små blänkare i bloggen kan det inte vara fel.

    Non-twitting but still kicking
    Och så börjare snöga.
    Le baron,arrete-ca,síl vous plätt!Jag blir ju föffaaan åksjuk….

  8. baronen skriver:

    Jag fattar inte, varför sabba kommentarerna?

  9. Anette skriver:

    ????? Jag har ingen aning om vad som pågår här, jag trodde någon försökte vara rolig, men jag tror inte det.

    Anette

Kommentera

