Julmiddag med and

Gick förbi bäcken där det där gänget med änder håller till, bort mot Bluespolisen till. Nu hajade jag varför de hölls just där. En farbror stannade bilen och det räckte för att hundratals änder skulle strunta i allt och rusa fram till bilen och blockera trottoaren, mig sket de fullständigt i. Han började rota i skuffen och så utfordrade han dem. Så jag plockade fram aj-fånen (raggie-telefon) och gjorde naturfilm, så fint:

PS: Om jag får kraft, MÅ JAG FÅ KRAFT!!!! Så försöker jag ge mig på köket, få undan, fixa, åtminstone börja, ett tok-kör, och gör det live via Ustream, alltså i färgfilm och med ljud. Om så sker meddelas detta här inom någon-några timmar (antagligen i ett inlägg ovan detta). Jag måste få in ett besök på bolaget (stänger 19.00, så det finns tid) och ICA också, men det kanske jag gör i pausar, vem vet. Jag är taggad, och om jag gör websändning så kanske det kan piska mig än mer, he-he.

(Nu är klockan 16.00)

Rock!

/Baron

Kommentera

