Julafton i Baronköket -UNGKARLS-LIVE-TV!

God Jul och alltihopa allihopa! Sänder igen nu 10.10!

Sov några timmar, vaknade tidigt nu på julaftonsmorgonen. Segat vid TV. Sedan halv tio fick jag ryck, och gick ner och köpte på mig en massa julkäk. Alltså det jag äter. Skivad julskinka, julmust, sill, och så, det ska jag begå nu strax efter 10.00, tänker jag göra, helt själv, JANSSONS FRESTELSE. Det verkar inte vara komplicerat (jag kollade på nätet), så det ska nog funka.
Så, jag kör igång live igen, mixar lite i köket, stoppar in i ugn, och så käkar jag en redig julfrukost baserat på mina varor (med glögg och lite bira).
Ett tag tänkte jag köpa presenter till mig själv att öppnas efter Kalle eller Karl-Bertil, men det har jag lagt på is.
Hursom. Jag kör lite av och till här idag, som igår. Om jag stänger av så meddelar jag mig här i detta inlägg när jag ämnar köra igång igen, he-he:

http://www.ustream.tv/channel/julhelgen-2009

Rock!

/Baron von Julafton

6 Responses to Julafton i Baronköket -UNGKARLS-LIVE-TV!

  1. TomHell skriver:

    Ölandsfolket kör också live!
    Livestream.com/helltest

    God Jul!!

  2. baronen skriver:

    Tompo: Ha-ha, kanoners! Vi som är lite multimediala kan umgås över länsgränser, fastland/örike, ha-ha.

  3. Kalix skriver:

    God jul Baron

  4. baronen skriver:

    Kalix: God Jul på dig och din familj med!

  5. våfflo skriver:

    julHosVofflo:

    http://www.ustream.tv/channel/livefromv%C3%A5fflan

    Goder Jul på er allihoppa!

  6. baronen skriver:

    Wåfflan: God Juler på dig och frugan också!!!!

Kommentera

