Juldagen 18.30

[Edit 21.00. Nu kommer det folk. Nu kommer det att drickas och tjoas i köket, he-he]

Sändningen fortgår. Jag städar i köket.
Nu har även Digital Farmers från Gotland börjat sända, och de har en bild från min sändning i sin bild, he-he. Okej, alla fyra sändningarna här, med reservation för att alla kanske inte sänder hela tiden:

Min live från köket och förfesten i kväll:

http://www.ustream.tv/channel/julhelgen-2009

Digitala Bönder på Gotland:

http://www.ustream.tv/channel/digitalabonder-s-show

Tom Hells på Öland (den där ön brevid):

http://www.ustream.tv/channel/hevenandhell

Och så Våfflan i Västerås, även där i sitt kök:

http://www.ustream.tv/channel/livefromv%C3%A5fflan

Fantastiskt, alla med en webkamera och dator kan köra, undrar hur många det blir, he-he?

/Baron

(som är gigantiskt trött på att diska och städa, ska hinna durcha och panta och handla också, slänga sopor, sorter bluääää).

6 Responses to Juldagen 18.30

  1. våfflo skriver:

    Friska takter! Här sänds det så det står härliga till. Lägg ut, lägg ut!

  2. TomHell skriver:

    Fan! Jag tappa bort min gröna dosa!!!

  3. Tant Raffa skriver:

    SÅDÄR JA, nu har jag hittat in i ditt cyberliv igen Baron 🙂 God fortsättning sötnos!

  4. McHäcko skriver:

    Bättre än Ernst.

  5. Stoffe skriver:

    Christmas is over!!!
    Eller hur var det han sjöng, Lennon! 😉

  6. baronen skriver:

    Uffe: Det var så vackert att vi la ut från fyra ställen!

    Tompa: Du tappade inte bort den där fina som du visade oss va? Vilken tragedi!!! Arghhhh!

    Tant Raffo: Välkommen tillbaka, jag har saknat dig här i cybern. God fortsättning på dig själv, bruttan!

    Häcko: Ernst är en fjolla jämfört med mig och mitt entorage (om det nu stavas så, gäng alltså).

    Stålfräs: Så sjöng han, den gode finnen Lennonnen.

Kommentera

