Live i det galna

Nu har det borrats i en halvtimma. Ingen har ringt som utlovat. Jag kör på live-strömmen så kan även andra njuta av hur det är här (jag gör detta för att ha något att göra så jag inte blir galen):

http://www.ustream.tv/channel/julhelgen-2009

(Ja, det är stunder av tystnad, då tror man det är klart, sedan börjar det igen).

3 Responses to Live i det galna

  1. Lord skriver:

    Kan inte lyssna på oljudet då ”stream” etc är spärrat på jobbets internet.
    Är själv på kontoret, här är det lugnt och skönt !

  2. TomHell skriver:

    Som medborgare i staten Sverige säger jag detta:
    Hyresreducering! Kraftig! Gratis!

    Min kone och jag upplevde samma problem med Mimer i Västerås i.o.m ombyggnad av tvättstuga.
    Mimer satte upp lapp i trappen, sänkte hyran med hälften och höll tidsramen.
    Häpp!

    Har Örebo satt upp någon lapp i trappen?
    Är du medlem i hyresgästföreningen?
    Yrka på en fri månad!
    Du har bevis material…

  3. baronen skriver:

    Lorrd: Var glad för det. Och vad är det för jävla censurföretag du jobbar på? Det är fanken 2009!!!!!

    Tompo: Tack för ditt stöd. Jag ska gå till botten med detta jävla helvete jag fått stått ut med. Kompensation är bara förnamnet!

Kommentera

