The Baron Bros

Vi softade lite på muggen jag och brorsorna. Lirade lite ukulele, flöjtade och läste svensk arbetarkultur från Västerås.
Alla tisdagskvällar är inte så illa som man kunde tro de skulle kunna vara.

Klicka och kolla, microbild här, men den blir större, går rätt antagligen att klicka på så den bli ännu större efter första klicken, så kan man njuta av vår gemenskap genom att använda någon form av scrollning till höger och vänster (Strega måste fatta också):

Vi kör hipp-hopp-knutte-solglasögonormsstuket. Det gör oss säkra.
Fin akustik förresten. CD kommer förr eller senare. Bara bok-Baron tar fram sina congas och slutar vara så jävla fiskulturell med bok och skit.

———–

I övrigt så jobbade jag 12 timmar idag. Tjoho. Fast jag gnäller egentligen inte. Jag gillar vad jag gör (en tredjedel gratisjobb), och vad fanken ska jag annars göra? Dessutom blir allt fränare av mitt jobbande, för mig, men också för såååå många andra.
Om jag inte gjorde det, skulle det inte bli gjort. Så enkelt är det. Det är bara jag som lirar detta pro bono-knäck, men det gör jag så gärna. Tack så mycket! TACK SÅ MYCKET FÖR DET, BARON!

-Varsego! Men vem sa det? Det är ju helt tomt? Aha, det vara bara i min hjärna. Oj, det ekar där.

Tror det är bra att låta jobbet uppsluka ens sinnen. Ibland. En tid. Kanske, det är ju mitt eget val. Så något bra måste det ju vara med det, förutom den fysiska utgången, att saker förbättras på min arbetsplats.

—————

Låter som en Fellinifilm. Åtminstonde (åtminstone) Marcello Mastoranni (hur nu det stavas) hör jag bakom högarna. Måste glo. Fellini, vem fanken behöver hans prylar bättre än jag nu, någonsin????

Rock!

Love!

/Baron von Örebro (af Nikoli härad med icke av härkomst).

6 Responses to The Baron Bros

  1. McHäcko skriver:

    Snygg farlig bild. Man blir både glad och rädd, när man ser tre Blommosar.

  2. Anette skriver:

    The Bathroom Cloning Experience… the next great Tarrantino movie!

  3. strega skriver:

    Ha ha ha, du är underbar!
    PS: Vi bara måste göra film på ”Den galopperande Svensken”!

  4. spawn skriver:

    Vad lika ni är,fantastiskt.
    Mastroianni-samtida med Anna Magnani(eller Mangano…)nice tits.

  5. våfflo skriver:

    Fina killar. Ser seriöst ut.

  6. baronen skriver:

    McHäcko: Jag vet, jag vet, jag blir kär i mig själv, så snygga är vi alla tre där vi stillsamt musicerar och trivs ihop i badrummet.

    Anette: Om man inte skurar badkaret, och det kommer en stingslig kvinna i fruktsam ålder och ska bada efteråt (se den heliga skrift) kan vad som helst hända.

    Stregoz: Tack, he-he. Och JA TAMEJFANKEN, vi lirar in. Kul att du diggade, du var lite rädd för att du inte skulle gilla Sture efter alla år, men det var, som jag trodde, bara att glömma. Sveriges bästa författare, någonsin (sug Astrid och August) är Sture Dahlström.

    Spawn: Samma dna-spiral, då blir det så. Men du kan ändå inte gissa vem som är jag. De andra två tycker jag är tönt som bloggar.
    Kan tyvärr inte kommentera dina Fellini-hänvisningar, men du är nära på bägge namnen.

Kommentera

