Överskriftstext

Inläggstext:

Vad ska jag säga? Har inget att säga. Det är samma. Jobb, hem, dator, TV, sova, jobb osv.

Ont i kroppen, överkroppen, av mina jävla armhävningsövningar, får passa en dag till innan jag går in på träningsdag två.

Den där jävla Strega och Kneto har ju ett band ihop. De lirade för en tid sedan i Västerås och gjorde Genesislåtar. Jag drog inte dit, men det berodde mest på att Strega inte kunde kläcka ur sig i tid att det var han och gänget som lirade. Hur fan skulle jag kunna veta vilka Selling England var???? Svara på det!!!!!

Men, nu har de lagt ut det hela på internet, på tuben, i alla fall ett par låtar. Jag dristade ju  mig att lägga ut ett tidigt rep här för en tid sedan och fick späk blä för det, därför har jag aktat mig för att göra något alls, man vill ju inte bli osams med Västeråsarna, de är galna. Men nu, då de lagt ut på tuben, då tänker jag fanken lägga in det här ijallafall. Skyll inte på mig, skyll på tuben.
Kneto sjunger, Strega lirar Rickenbackerslackerbas.
Men fanken vilken låt, och vilken nostalgi jag drabbas av när jag hör dem. Och de spelar jävlig bra. Skit att man inte var där. Har lyssnat tre gånger på raken nu, och kommer väl att göra det ännu en gång då jag alltid kollar om allt funkar när jag väl lagt ut min cyberdagbok.
På med hörlurarna, ta en tio minuter och lyssna utan störning:

———–

Betalade räkningarna igår. Det var inte så många. Har en konstig känsla att jag glömt någon, men jag hittade ingen mer.
Håller mig hemma om kvällarna (två kvällar i rad, bra, bra, bra).

Käkade fiskbullar i kväll.

Vafanken ska jag mer säga? Jag vet inte. Så jag låter det vara så här, för detta tillfälle.

Rocka pölsa!

/Baron

(Verkar som jag skrev en trehundra tjugo-någonting ord).

4 Responses to Överskriftstext

  1. Stoffe skriver:

    Fiskbullar med vilken sås???? 🙂

  2. baronen skriver:

    Stoffe: Hummersås, med lite kaviar och grädde, lite mjölk (kokas ihop), mjölig potatis. Otroligt gott.

  3. Stoffe skriver:

    mmmmmmmmmmMUMSfillibabba! 🙂

  4. baronen skriver:

    Stoffe: Äntligen har du hajat njutningen i fiskbullsträsket.

Kommentera

