Det är bara å garva

Family Guy är fanimej så jävla roligt att jag kräks. Hur funkar den intelligensen? Jag bara måste lägga upp några klipp här.
Ni som av någon skum anledning har missat detta, om det går på sexan, sjuan, trean, kom igen, ge det en chans. Jag hatade det i början, för jag fattade inte. Sedan kollade jag några gånger sedan blev jag fast. En hund som pratar, som ibland behandlas som en hund, men mest kommunicerar med bäbisen i familjen, som talar som en engelsk greve (eller nazist). Äh, man måste haja, komma in i det hela.
Den här är fin, Peter ska ge sin son en groda, men den har dött i asken, och så ska han försöka slänga ut den från fönstret. Så jävla underbart segt:

Här får Peter en prostataundersökning:

Bäbisen, som egentligen, antagligen, är Hitler som pånyttfödd, har man sett i tidigare avsnitt, han är ond, får se brorsans snusktidningar:

Den här kommenterar jag inte ens, det är familjens vovve och bäbis i Afghanistan eller Irak, he-he-he:

Äh, okej. Det får räcka. Sök på Family Guy på tv.nu eller på tuben. Njut. Jag gör det. Till och med Strega måste ju gilla detta.

Kolla, en cdb utan att jag berättat om mig själv, inget gnäll. Wow!

Rocka snorre!

/Baron

2 Responses to Det är bara å garva

  1. våfflo skriver:

    Det är fantastiskt!

  2. baronen skriver:

    Wåfflan: Ja, visst fanken är det, helt otroligt fantastiskt, he-he-he.

Kommentera

