Kan inte borde skulle

Jag skiter i att berätta hur läget är, hur jag mår och allt annat. Tror det är bäst.
Hursom.
Dristade mig till Biskops under måndagskvällen och fick äntligen möta den nye Pyrre där (nye bossen). Elin introducerade. En stilig böna, som också visade sig vara trevlig. Jag tog ett smygfoto, det är Elin till vänster och den nya bönan till höger:

Satt där och hade det trevligt. Munhöggs och allt. På vägen ner dit så träffade jag helt otroligt Bela som stod utanför sin port och gaggade med en snubbe. Kändes som en italiensk film, där folk känner folk.
Det var kul att träffa honom igen, det är fanimej sedan nyårsaftonen sist. Vad händer? Varför är jag sådan? Varför umgås jag inte? Vad håller jag på med?
Många frågor, men jag har inga svar, inte ett enda, mer än att livet är lurigt. Att jag är lurig, mer lurig än jag vill vara.

Bläddrade i DN där på bardisken. Såg den här insändaren. Gillar folk som lägger krut på saker som är helt utanför deras sfär. På allvar om melodifestivalrepresentanten, till henne:

Fantastiskt, ha-ha-ha-ha!

————–

I morgon, eller idag är det ju, på morgonen, samtal med adaptrars ägare. Femton minuters möten där vi går igenom hur det går. En del av mitt jobb. Helt okej, speciellt nu, detta år, då jag har adaptrar som är närvarande, som också är duktiga.

—————

Jag la ut den här på ett annat ställe (läs FB) men jag lägger ut den här också nu, för säkerhets skull. Ingen av mina Cyberdagboksbiktsfädrar/mödrar ska missa detta gigantiska uppträdande.
Grabbar, alla grabbar, känner till den här låten (vuxna killar) och måste tvångsmässigt trumma inledningen då just trummorna kommer igång på låten. Fast den här liraren slår alla rekord:

—————

Ja, vafaen, äh, det får räcka för nu. Håll tummarna för mig bara.

Rocka rolla!

/Baron von Smäck

4 Responses to Kan inte borde skulle

  1. spawn skriver:

    Varför gör den duktige croonern så med den slöe damen?Hon verkar ju inte vilja hänga på där med jingle-bells,inte just då iaf…
    ”Pyrre…finns bara i fantasin men hon är fin”

  2. Henke skriver:

    Här hålles tummar.

  3. baronen skriver:

    Spawn: Hon var fin, och hon i filmen var finast, he-he.

    Henko: Tack för det. Rock!

  4. Stoffe skriver:

    Under my thumb!

Kommentera

