Lördagsmorgonssnack och film

Tro mig, mina vänner, jag lurar på ditt och datt. Jag testar och experimenterar när jag får ork (vilket jag får ibland). Har snart det hela klart för mig, hur jag ska göra. Alla som skickat e-brev till mig får svar så småningom, bara jag blir klar med hur jag ska driva det hela.

Det blir en kod-variant här. Eftersom folk är ruttna i hjärnan och borde ha spö och annat som jag inte ens vill skriva här (jag vet vilka flera är). Men sedan tänkte jag mig också en annan variant inför sommaren, som är så frän, men den avslöjar jag först när jag fixat kod här, i ett inlägg. Lita på att jag forskar, testar, utvärderar.

Idag gick jag hem från jobbet, och över Sveaparken. Då såg jag något som naturen håller på med. Därför ville jag inte ingripa, utan jag dokumenterade på min iPhone istället. Det var fanken våldtäkt. Två bisexuella gräsändslirare slogs om en hona, bet varandra och det kan inte ha varit så kul för bönan (fast hon kunde väl ha använt sina vingar och flygit bort då?)
Äh, jag filmade detta hemska övergrepp som sker i naturen varje vår. Här är resultatet, inget för känsliga, och jävlars vad mycket våld och grepp om nacken i en och en halv minut:

I övrigt vet jag inte om jag har något att tillägga.

Rock!

(Jag är på gång, hoppas jag, håll ut, jag gör det).

/Baron

4 Responses to Lördagsmorgonssnack och film

  1. Stoffe skriver:

    F-ANTASTISK FILM!!! HAHAHA!!! 🙂

    MEN ÄNDRA GENAST RUBRIKEN TILL VÅLDÄNDER!!! 😦

    SKICKA SEDAN TILL AFTONBLADET OCH SE TILL OCH FÅ BETALT! 😉

  2. Stoffe skriver:

    VÅLDSÄNDER menade jag förstås! 😦

  3. Henke skriver:

    Trekant med sadoinslag. Politisk icke korrekt sex i naturen.

  4. spawn skriver:

    Är detta den natur våra mödrar varnade oss för?
    Vad hände eg. på den där resan med ouzodimmorna…

Kommentera

