Hemliga bloggen igång

Nu kör jag lite kodat. De som identifierat sig (se tidigare inlägg) och genomgått kontroll har fått uppgifterna. Vissa, som Bluespolisen och Emil fick jag ebreven i retur så de klarade inte något så enkelt som att skriva sin riktiga epost i formuläret utan skrev .urk och liknande skojigheter som tvingar mig att slösa batteri på att skriva detta. Omstart grabbar!

Så vill ni hänga på så kolla hur man gör några inlägg nedan. Anställda på Örebro kommun gör sig icke besvär. Det är en principfråga. Rock!

2 Responses to Hemliga bloggen igång

  1. Emil skriver:

    Haaallååååå, jag skickade ett vanligt ebrev, icke via formulär, med bifogad bild och allt. Påpekade tillochmed just att du krävde bifogad bild men att det ju inte går via formuläret. Hur kan det ha studsat? Jag testar att maila igen. Glad midsommar för fan!

  2. baronen skriver:

    Emil: Glad midsommar på dig med, fast det nu är, när jag fått arslet ur vagnen, 15:e september. Ha-ha.

Kommentera

