Cyberbiktfädrer/mödrar

Lyssna lite på mig.
Jag kör fulbloggen som ni kan läsa om nedan nu. Åtminstone (åtminstonde?) nu. Från min iPhone, av och till, jag pausar här så länge.
Måste ge mig den här prylen.
Jag har, som jag skrivit tidigare, lite skrytigt, skrivit sedan 1997, och just här sedan flera jävla år. Och, ja, jag har pyntat så jag kan lägga ut videofilmer och annat här, men just nu, i och med min resa till Öland (jag är hemma igen nu), då körde jag den andra bloggen, för det var enklare. Är enklare. Håll ut. Eller ansök.

Rock!

/Baron

—-

Alltså smacka iväg en ansökan, med garanti att du inte jobbar för samma arbetsgivare som mig, och tala om vem du är, via e-postkontakten-länken ovan. Jag är diskret och avslöjar inte vem du är. Då kan du få adress och kod. Sorry. Det är inte mitt fel. Det är idioternas fel. Så jag kör så här så länge.

4 Responses to Cyberbiktfädrer/mödrar

  1. Stoffe skriver:

    Är denna blogg död nu???

  2. baronen skriver:

    Stoffe: Icke, tack vare din förfrågan har jag fått ny kraft! Hell dig! Nu kör vi på!

  3. Henke skriver:

    Hej igen.

  4. baronen skriver:

    Häcko: Hej, din jäkla svingpjatt! Ha-ha! Nu kör vi!

Kommentera

