Ja, nu går jag kräjzy

Testar att fixa lite delning, dvs om man gillar mitt inlägg kan man länka via Twitter direkt under det, genom att klicka på Share-knappen, ha-ha-ha. Alltså, är man så modern så man har twitter så slänger man ut en länk där och de som prenumererar på ens twitter kan då bli nyfikna och få en länk för att gå hit och glutta.
Vågar inte FaceBook ännu (måste lura på det, för många polers där), men det kommer nog. Ska man köra, ska man köra fullt ut, annars får det vara.

Och inte nog med det. Jag kör en betyg-knapp under mina inlägg. Där man kan betygsätta mitt skrivande också, ha-ha-ha-ha. Klickar man på den blåa prylen där så kan man få statistik också.

Men jag diggar kommentarer, glöm inte det!!!! Kommentarer är bloggarens bensin!

Rock!

/Baron (inlägg två i kväll).

2 Responses to Ja, nu går jag kräjzy

  1. Stoffe skriver:

    Bensin för tanken! 🙂

Kommentera

