Första tisdagen i november

Jaha, där var jag på att skriva något, och så rann det bara av mig. Så kan det gå.

Rocka i pulkabacken!

/Baron

3 Responses to Första tisdagen i november

  1. Anette skriver:

    hehehehe, jepp, detta händer titt som tätt i min arma skalle, skjuter blankt med pennan.

  2. Madäläjne skriver:

    Kan ju här på lite mer diskret plats än FB delge dig den mardröm som jag inatt hade. Efter att ha blivit väckt 01.47 (ja jag sover så tidigt;) av larmfirman som meddelade att det ju hade varit inbrott på kansliet med datorn borta igen. Jag dåsade bort efter en lång stund. Sedan var jag mitt i drömmen (fast liksom medveten om att det var en dröm). På Bryssels flygplats utan utskrivet boardingkort, 10 min till planet ska lyfta, ett ”tivoli” finns inne på flygplatsen men det finns ingen dator, jo en person har en men han ”har inte tid” förrän om en halvtimme, nästa sekund tittar jag på klockan, 10.15 – planet har gått! Då tvingar jag mig själv att vakna…. Kan man begära ersättning från försäkringsbolaget för psykiskt lidande måntro??!
    Och ja, det får bli kamera – men nog också galler tror jag, orkar inte med detta djävla skit fler gånger:(((

  3. baronen skriver:

    Anette: Ja, he-he, det bara lägger av, och då får man helt enkelt ge sig.

    Mädäläjnä: Vilken jävla mardröm, på alla vis. Jag tycker du ska begära ersättning för fysiskt och psykiskt lidande som fanken, ha-ha. Och fixa kamera, och lägg ut det hela live på nätet (ustream.tv, tex). Jävla idioter som inte kan låta bli det som inte är deras. Jag hatar sådana svin.

Kommentera

