Fredag och vidare

Nu är klockan halv fyra straxt (är det ett t i straxt?). Nåväl, skit samma. Jag kommer ihåg att jag har en blogg att föda. Nu skriver jag här igen.
Jag pallade inte att gå ut i kväll. Var så jävla nära men kände det där fy fan. Vet inte vad det är med mig, ibland så känner jag bara det stora FY FAN!
Jag vill inte gå bland idioter på stan, till ett ställe fyllt med idioter, för att sedan gå hem genom stan med massa idioter runt mig. Det går bara inte, jag vill inte det. Så jag sket i det. Körde att vara social med mig själv, med DVD:erna som jag hyrt. Körde Dylan-rullen, den senaste där han spelas av fem olika skådisar. En skrikunge från Spielbergfilmen om Japan som blivit vuxen, Bale, en liten afrokille, en helt okänd, och så han som tog livet av sig som bögade i någon cowboyrulle, samt Kate B, gudars vilken donna det är.
Vet inte vad jag ska tycka om filmen. Tror inte det var min grej, inte i kväll, kanske inte annars heller. Den kändes… äh, den sög faktiskt. Jag vågar säga det. Dylan kan suga han med ibland. Men det här.. det var tur att rullen bara kostade 20 spänn att hyra. Jag hade hoppats mer. Snyggt fotad, bra skådespeleri, men helt obegripligt manus, faktiskt. Men snygga Fellinireferenser.

Jag kommer inte ihåg om jag lagt ut den där youtuberullen där jag tillsammans med en av mina kvinnliga vänner i staterna driver gäck och är stygg mot hennes tidigare snubbe därborta genom att mixa hans stygga telefonsvararmeddelanden till henne med lite mjusik som jag gjort? Äh, skit samma. Grejen är att hon, min polare i staterna nu i natt skickade mig ett mess på fejan om att en av hennes polare börjat digga mig därborta i staterna tack vare att jag gjort detta (och hon blivit kompis med mig på fejan pga av detta).
Jag måste ju bara säga som så, att om någon böna ska gilla mig, så ska det vara någon på andra sidan jordklotet. Så här refererade min kvinnliga men ändock adliga vän detta till mig, ett brottsstycke av det hela, ha-ha:

”-Senare pa kvallen ringde hon mig och holl pa att fnula runt med Facebook och kom over ditt email fran tidigare (om BBD och “friend’s request”). Hon sa:

Dee “wow, he is hot!”
Jag “who?”
Dee “Baronen”
Jag “we are only friends”
Dee “why???”
Jag “because that is the way it is, now stop it”
Dee “that is great, he is hot, really hot, now he is all mine hehehehe!!!”
Jag “Go for it BabyCakes, you won’t make it to Sweden in your condition”
Dee “wish I was younger, wow he is hot!!”
Jag “ok, that is enough, stop it now, I can’t have you getting all excited over in Middletown, you have to sleep and go to the doctor tomorrow”
Dee “ok mommy…. But he is really cute!!”

Tänk att man kan väcka kvinnors längtan bara genom att vara, ha-ha-ha. Men jag är tacksam. Säkert en trevlig jänta. Men eftersom jag numera är både het och söt så känner jag stöddet vakna i mig. Funderar på att gå ut på stan och bara posera (som jag en gång såg Richard Wolf göra här brevid, vid teatern ovanför mig, där jag bor, han stod och poserade och var stel som en docka, ha-ha-ha).

En fredag har gått. Utan att jag gjort något av nytta, varken för mig själv eller världen, jordklotet. Hade hoppats på mer av mig själv. Men nu blev det så här.

Alla hönsknullare kan dra åt helvete!

I övrigt:

Rocka rolla!

/Baron

4 Responses to Fredag och vidare

  1. Anette skriver:

    hehehehe jodu, Dee är på så det räcker :-). Jag berättade för henne att jag skvallrade om hennes utbrott häromnatten och förklarade att du var villig att vara hennes låtsaspojkvän vilket gjorde henne mycket lycklig :-). Hon håller på att bryta sig fri från ”Snakebite” vilket jag kallar min ex-makes son som är lika vidrig som exet men smartare (och lägg till en äcklig crack cocaine habit till det…). Och hon slåss mot cancer (just nu framgångsrikt) och det är ett under att hon fortfarande går och står. Damen har KLASS, vi är båda helt förundrade över att vi har varit involverade med släkten Pelletier. Men så kan det gå när inte haspen är på. Hursomhelst, en bättre låtsasflickvän kan du inte få, grattis! (hehehe).

    Kollade hockey igår, har äntligen fallit till föga och skaffat mig NHL-kanalen, mitt favoritlag Detroit Red Wings vann igår (6 svenska spelare, det är som ett sant ”hemmalag” hehe).

    Hav En God Lördag
    Eder Tillgifvna
    Anette

  2. draken43 skriver:

    skönt med ledig fredag, men filmer är konstiga. Ibland får man för sig att dom är bra. Sen när man tittat i 10 minn så.. nej……. skit…. inte bra..’
    Man får väl gratulera till nya ”kärleken”. Glöm nu inte att ändra din status på Fejjan.. ”i ett förhållnade” haha vore ju stört kul!!

  3. Stoffe skriver:

    Straxt stavas alltid med två t!

    sTraxT!!! ;))))

    Njut av uppskattningen, så länge den inte kommer ifrån Skatteverket!! :))))

  4. baronen skriver:

    Min relation med den amerikanska missen består av två-tre mess på fejan, i det ena skriver jag att jag inte vill bli vän med henne för att jag inte vet vem hon är. I det andra att okej hon får väl bli polare med mig för att hon är polare med min polare, he-he. Och i det tredje tackar jag för att hon tackar mig för den film jag lagt ut. Så ser vår ”relation” ut. Och hon är tydligen eld och lågor. MIna bokstäver smeker tydligen kvinnors erogena zoner på de märkligaste vis, ha-ha. Bzzzzzzzzzzonk!
    Och det stavas nog STRACKZT.
    Vad det gäller filmer har folk fått för sig att man måste vara artig och se klart när det är uppenbart skräp. Det är bara att slå av. Det kan ju finnas fler filmer.

Kommentera

