Kate is da pryl

Med David Gilmore från Pink Floyd på gura, några år efter hon var som hottast på listorna. Men ändå. Gudars…

Rock!

Peace!

/Baron

4 Responses to Kate is da pryl

  1. draken43 skriver:

    hon är cool, men hör och häpna.. jag kan inte lyssna på den här låten för den sätter sig i skallen som ett tuggummi under skon. Jag mår nästan illa !!! Hellvete nu sjunger jag redan låten i skallen!!!!! fuck. nu måste jag ställa mig upp i matsalen på jobbet och bara vråla/sjunga med ormliknande rörelser just denna låt. Tack för det!!! skratt skratt

  2. baronen skriver:

    Draken: Ha-ha-ha-ha. Ja, den är magisk, he-he. Hoppas dina ormlika rörelser till sången uppskattas av omgivningen, he-he, ta kort.

  3. spawn skriver:

    mick karn på bas?hockeyfrilla…

  4. baronen skriver:

    Känner inte igen basliraren, men frillan ger höga mullets-poäng.

Kommentera

