Jag fegar lite, he-he

Jag tog bort inlägget som låg här nyss. Nåväl, de som lyssnade har lyssnat. Kom att tänka på (dagen efter kvällen före) att det nog var lite dumt att lägga ut det där. Hursom, det var bra, och tack J och Anette för edra vänliga kommentarer.

2 Responses to Jag fegar lite, he-he

  1. J skriver:

    Vilken tur att vi hann tanka hem skallerormen. När får vi se The Boys igen?

  2. baronen skriver:

    Tja, jag har en lång semester, men det beror bland annat på mig. Kul att du gillade skallris. Boysen lirar fortfarande, men då jag har vilopaus så är jag inte med. Men det kan hända prylar på det området, he-he.

Kommentera

