Gott Nytt År, cybern!

Sittandes hemma i baronborgen och det är ungefär sex minuter till det heliga klockslaget så vill jag hälsa ett Gott Nytt år till mina Cyberbiktfädrer/mödrar. Jag har slöat på sistone, men jag ska ta upp facklan och köra hårt igen här. Det är min ambition.

Snart nu sätter jag på mig pjucken och går ut i snön på balkongen, i regnet, för första gången sedan november, ställer mig och kollar åt slottet till och ser på det kommunala fyrverkeriet. Försöker att inte vara nostalgisk.

Hej hopp!

Balle!

/Baron

Nu har jag kollat fyrverkerier på balkongen, i snön. Nu är det 2011. Och här började jag skriva 1997. Jag kan inte do da math.

Nya jävla fräsiga tag nu, Baron!

4 Responses to Gott Nytt År, cybern!

  1. frafilm skriver:

    Nytt gott år !

  2. baronen skriver:

    Tack, fRa, Gott Nytt på dig med. Fanken, Mörbylånga, Öland, varför är man kvar här uppe? Avis. Hälsa!

  3. Anette skriver:

    Gott Nytt År och jag garvar läppen av mig här när jag tittar på mannen med de fastlimmade tofflorna, jag finner det hysteriskt roligt hehehehehehehehe

  4. baronen skriver:

    Gott Nytt, och jag garvar också. Jag sätter mig allvarlig och kollar, men efter en stund brister jag ut i garv, det finns något jädrigt inneboende, något humor där, fast han slår sig, som gör att man inte kan hålla sig, he-he.

Kommentera

