Så här på lördagsnatten

Jag sitter hemma, testar lite. Tydligen kan man göra bildspel här. Jag testar.
Okej, det funkar. Alltså, först ska man göra ett inlägg, sedan dra upp flera bilder samtidigt, sedan klicka bildspel, så blir det en loop av bilder. Hm, rätt najs faktiskt.
Det är först innifrån Lilla Örebro. Davide gnäller om att jag parkerat min nya begagnade inköpta cykel och låst den där i en av deras fina pelare, he-he. Sedan är det det från cykelrummet. Sista cykelrumsbilden är lite läskig, men gör sig bättre som större. Hm, jag måste kolla mer, har mer bilder, mer bildspel…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

