Okej, lyssna cyberbiktfädrer!

Jag tror att det är så här, efter att jag erfarit ett och annat i min omgivning, att jag, för att kunna köra denna baronblogg vidare, måste lägga mina inlägg under lösenord.
Jag vet att jag tagit en gigantisk paus här, men det beror enbart på att jag varken vetat ut eller in hur jag ska göra (jag villllllllll ju verkligen köra rätt av, men det går inte pga av alla idioter). Och, ja, jag har kört andra bloggar, twitter och Facebook också. Men.

Grejen är att jag behöver ett ställe för att vara mig själv, på riktigt. Och har jag kört på webben sedan 1997 kan jag inte bara sluta. Tyvärr så skiter det sig att köra denna blogg offentligt nu. Har märkt det. Märkt det mycket väl. Ärlighet belönas med falskhet och knivhugg i ryggen av folk i Örebro. Sådana finns här och gluttar.

Men jag, jag behöver vara ärlig och skriva vad jag tycker och känner, på riktigt också. Inte bara skriva kul grejer, lägga ut kul bilder och kul filmer. Och det här är mitt forum för detta.

Därför kör jag mina inlägg, som jag hoppas kommer rätt av här nu, efter detta tillkännagivande, här, under kod.

Så, vet jag vem du är, och du är intresserad, så skicka en ”ansökan” och var ärlig med vem du är så får du koden, eftersom jag är så jävla ärlig här, och kommer att vara det. Fast jag undrar om någon kommer att göra det, ha-ha. Jag har hållit upp så länge, och för många kanske det har känts skönt att slippa glutta i mitt liv, äh, skit samma. Jag kör här, men inte för vem som helst, kanske bara för mig själv. Och nu vill WordPress ha en massa hundringar av mig igen, för mina ljud och mina filmer, så vafanken, jag kör.

Klicka alltså e-post här uppe i huvudet på denna sida. Skicka mig ett e-brev därifrån. Berätta vem du är, vilken e-post du har, så ska jag ta varje Nisse eller Nissa under övervägande. Om jag inte fattar så skriver jag tillbaka och frågar. De som inte har någon chans alls är de som jobbar inom samma sektor som mig i min kommun. Och därför får ni ursäkta mig. Men jag har inte råd med det längre. Det är som att blåsa ner halmhuset själv åt Stora Stygga Vargen.

Okej, då kör jag. Från och med nu, under kod. Tjo!

2 Responses to Okej, lyssna cyberbiktfädrer!

  1. Anette skriver:

    Häj!
    Vad är koden?
    Eder tillgifvna
    Grevis

Kommentera

