Ny ordning här

Lite snabbt vill jag bara säga en sak här. Har jag kört cyberdagbok sedan 1997 ska jag fanken köra vidare. På sistone har jag kört under kod. Och det suger hästdolme. Så ska man inte göra när man bloggar. Jag är antagligen svärjes längsta bloggare (sedan kan Tjockholmsmaffian säga vafan de vill). Jag började 1997. Och nu har jag fegat, bara för att småstjärtar utnyttjatt min ärlighet (ja, men så är det här i Örebro).
Dock, nu är det slut på det.
Snart, mycket snart, ska jag börja köra här igen, öppet. JA, TAMEJFAN!

Så nu vet ni. Ni trogna cyberbiktfädrer som följt mig genom åren och alla andra. Fast nu, när jag skriver här märker jag att det är något skit med allt. Är det flash-bajs? Bokstäverna hänger inte med, och när jag suddar så segar det som tusan om jag stavar fel. Jävla WordPress, vad har ni gjort med mitt favvoinstrument för att få ut mina tankar? Det är inte bokstäver rätt in, det är annat skit. Blä.
Äh, det får jag ta itu med sedan. (ALLT BEHÖVER INTE SPARAS HELA JÄVLA TIDEN WORDPRESS).

Okej, om inte bokstäverna hinner med mina fingertryckningar så finns det andra ställen att köra på, vissa av dem kör jag redan på. Jag kör på Posterous, Twitter, Google + och Fäjsboks. Jag är på, jag vet.
Men nu, när vi går in i augusti, så är det dags för mig, eller till och med tidigare, att ta tag i det här igen. Ett halvår fram till nyår, utan begränsningar. (Men hur religöst jag hatar att det segar när jag suddar om jag stavat fel, vad är det här för skit???)

Okej, så nu vet ni, efter ett par månader av nästan ingen aktivitet.

Rock!
/Baron von B

PS

Så undrar jag hur fanken mina 200 000 plus-besökare nu är nere i knappt 2000? Vem fan på WordPress sabbade räknaren? Vad är det här för skit? Jag pyntar ju varje år för det här stället. Ska gå till botten, vänta bara…. Att skriva är svårt, att sudda är segt som fanken, och så räknaren, kom igen Matt M, snart ska du få känna min näve i fejan…

3 Responses to Ny ordning här

  1. Kalix skriver:

    Låter bra. Har saknat dina rapporter från livet i Baronborgen. Kör hårt och sant.

  2. Stoffe skriver:

    ÄNTLIGEN!!!! :))

Kommentera

