Det är april och jag har inte skrivit på länge

Sitter nu på skärtorsdagsnatten, eller långfredagsmorgonen och tänker lite. Vill ju inte svika min blogg. Behöver den. Men jag har tagit en paus, alldeles för länge. Dels har jag inte mått bra av alla skitskallar som använder det jag skriver här för att baktala mig, dels gillar jag inte att ha en blogg under kod. Fatta! Bägge de här tankarna gör att jag inte kan skriva.

Men nu lutar jag åt att börja köra igen. Fast under kod, igen, åtminstone bitvis. Om det nu skulle vara så att någon ens minns mig, eller ens vill läsa mina prylar fortsättningsvis? Jag vet ju inte. Tiden går.
Jag är trött på att inte kunna skriva det jag egentligen vill skriva.
Ska lura ut något, känner det nu i kväll. Allt jag behöver få ur mig bokstavsvis, ojoj. Jo, jag ska meka lite här, så kör jag igen, efter pausen, som i och för sig varit välförtjänt. Ja, det är min förhoppning i alla fall. JA, JÄVLARS, DET SKA BLI SÅ!!!!

/Baron

2 Responses to Det är april och jag har inte skrivit på länge

  1. Anette skriver:

    Välkommen tillbaka!

  2. baronen skriver:

    Tack, Grevinnan! Jag kommer åter, nu jäklars! Med och utan kod!

Kommentera

