Ett nytt inlägg

Nu skriver jag bara för att påminna mig själv om att jag måste börja skriva här igen.
Kan inte ladda upp några bilder eller så, eftersom jag inte pyntat avgiften. Har tydligen 3 Gb uppe och en 300 Mb över detta. Ska lura på hur jag ska göra.
Tror inte jag ska köra att ladda upp videos här längre, de kan jag lägga på tuben, och så länka in här. Men jag måste nog ta bort lite grejer, för att kunna smeka upp bilder åtminstone.
Äh, skit samma, dåligt inlägg, men ett inlägg som visar för mig att jag fanken inte släpper wordpress!

Tjo!

/Baron

 

Kommentera

