Okej, jag är på banan. Köpte mer utrymme

Jag köpte 10 Gb, hade ju mer än 3 Gb. Men nu satte jag mitt Visa-kort i pant och köpte hela 10 Gb per år för lite under 20 dollars. Det är ju inte dyrt, ha-ha. Så nu ska vi se om jag får upp en bild här igen, en bild med beviset:

Jepp, ha-ha, det verkar funka. Känner att jag är på nu.

Här ska bloggas, men först ut med detta, ha-ha.

/Baron

2 Responses to Okej, jag är på banan. Köpte mer utrymme

  1. Anette skriver:

    Nä dollarn är fanken inte dyr nuförtiden, 6.65 sist jag kollade. Håller ju lite koll på den så jag vet vad jag ska budgetera för återbetalning av alla gudomligt välkomna lån jag fick för att åka till mors begravning.

    Status Active, yey!

Kommentera

