Nu är jag på. Okej, här en låt jag gjorde en gång

Bara att klicka igång den.

Jösses, jag tycker det här är kul igen….yeah!

/Baronen

3 Responses to Nu är jag på. Okej, här en låt jag gjorde en gång

  1. Anette skriver:

    Var tvungen att ladda hem filen för att höra den… är det en Windows Explorer bug?

    • baronen skriver:

      Vet inte. Det är ju WordPress egen teknologi, något med Flash tror jag, filen är mp3. Ta hem FireFox (webbläsare) och kolla om det går bättre. Tack för att du upplyser mig. Och, i Svärje har väldigt många PC-nissar insett fakta och gått över till Firefox. Gör det, är gratis!

      • Anette skriver:

        Jag har Firefox installerat, som backup liksom, har aldrig lart mig att gilla Firefox…

Kommentera

