Testa denna länk

Jag är ju så slö här, så jag rekommenderar nedanstående länk istället. En till mig mycket närstående dåre, skulle kunna vara min brorsa, som bloggar om sina dagliga upplevelser, men lite mer socialt, utan sex, utan fylla, utan psykoser, utan sorg, utan galenskap, utan att vara annan människa än en vaniljkille som lite torrare beskriver sin verklighet. Men ändå, kan vara av intresse, he-he:

http://blomgren.posterous.com

Ibland önkar jag att jag vore som han. Nåväl. Han får vara mitt substitut. Men jag har inte sagt att jag lägger av här för det. Se det som en svacka. Baronbloggen andas bara lite. Som jag.

Rock!

/Baron

2 Responses to Testa denna länk

  1. Kalix skriver:

    Nä. De där andra är då int´ som en CDB. Gå in bakom dina koder igen och skriv om kön på ICA och andra ärliga betraktelser.

  2. baronen skriver:

    Kalix, tack! Det där ger mig en tankeställare… Testar nu… håll ut….

Lämna en kommentar